Ako iko zna da promoviše novu kolekciju ili brend to je Beyoncé. Kada je martu ove godine odjeknula vest da je Riccardo Tisci novi kreatini direktor Burberry, umesto Christopher Bailey, svi su bili iznenadjeni. Tisci je više od 10. godina radio za Givenchy i znalo se da je Burberry nešto potpuno drugačije i novo za njega. Za početak je vratio logo i promenio font britanske kuće.  A sada imamo prilike da vidimo Beyoncé kako na aktuelnoj turneji On the Run II nosi upravo ove komade.

Na nastupu u New Jersey pevačica se odlučila za Burberry bodi kratku jaknu i uske čizme preko kolena sve to u prepoznatljivom logou. Da bi sve bilo uklopljeno ona je ponela i naočera u isto printu. Ovaj print je kod Burberry-a zastupljen godinam i to na mantilima ali kao njihova unutrašnjost. Sada je zastupljen na svakom komadu u novoj kolekciji i na majcama, kačketima, jaknama i helankama. Beyoncé voli i visoku modu da ponese na sceni kao što je bila Valentino haljina pravo sa Pariške nedelje mode.

Share: