Italijanski premium denim brend REPLAY predstavlja novu proleće/leto 2018 advertajzing kampanju “Burning Man”, koju je fotografisao Jack Waterlot. Atraktivne fotografije i video materijali su nastali na lokacijama u sunčanoj Kaliforniji  i podsećaju na Black Rock pustinju u Nevadi gde se svake godine održava festival „Burning Man“. Eksperimentalno umetničko okupljanje utopističke zajednice koja počiva na vrednostima inkluzije, samopuzdanja i samoizražavanja oživelo je viziju REPLAY-a kroz objektiv poznatog fotografa.

Modeli Robin HolzkenCora Keegan i Andrey Zakharov su glavni protagonisti serije romantičnih, buntovničkih ali i sanjarskih fotografija koje se idealno uklapaju u ikonografiju festivala „Burning Man“. DNK brenda Replay i njegovo bogato modno nasleđe savršeno odgovaraju atmosferi kampanje zahvaljujućiglamuroznim pustinjskim komadima koji potvrđuju da romantične i rokenrol duše idu ruku pod ruku. Denim i koža zauzimaju centralnu poziciju, dok su svetle i laganije tkanine, diskretna diskoloracija i hladniji tretmani poslužili kao savršen dodatak boho chic stilu koji prožima kolekciju proleće/leto 2018.

Share: