Ovih dana ne jedna nego čak dve modne kampanje, našle su se u našem Instagram: Yeezy i Balenciaga. Kao i Yeezy koji je imao paparaco tematski format kako bi predstavio kombinacije sezone sa  Kim Kardashian West u glavnoj ulozi. Dok Balenciaga se pozajmila sličnu tematiku za svoju kolekciju Spring 2018. Dobri modeli, uključujući i Stellau Tennant, odigrali su ulogu “bez kamera, molim!“, Skrivajući lica iza torbi (logo vrlo vidljiv!) I izlazak iz XL crnih automobila. To je klasičan potez koji su povukle Insta-ljubljene ličnosti kao što su Kendall Jenner, Bella Hadid i sama Kardashian West. (Zabavna činjenica: Hadid je fotografisan u prodavnici Balenciaga u Londonu pre samo nekoliko nedelja.) Kampanju su fotografisali stvarni francuski paparaci i dodeljeni su francuskoj  agenciji Best Image. (Kampanja “Yeezy 6” je objavljena preko američke žice, Splash News.) Završni dodir? Zamagljena lica prolaznika.

Ovo nije prvi put da se ovakav koncept izvrši u ime moda. Steven Meisel je u nekoliko navrata primenio tu tematiku u jezgru svojih fotografija. Za italijansko izdanje Vogue iz januara 2005. Meisel je stvorio koncept sa nizom “zvezda-oni su baš kao i mi“. A par godina pre u septembru 1999. godine, Tim Walker snimio je priču za italijanski Vogue-u u kojoj su sva lica modela zamagljena njihovim torbama.
Vredi napomenuti da je Balenciaga i Demne Gvasalije radio iz ovog ugla u prošlosti. Za kampanju mensvear za proleće 2018, brend je iskoristio profesionalnog fotografa portreta Robbie Augspurger kako bi uhvatio stav i pokret svakog modela. Što se tiče ove sezone, Balenciaga je otišao u korak napred gde je bacao veliku dodatnu opremu kako bi koncept bio još vjerodostojan: svačiji omiljeni novi komad torbe , neverovatno zgodan telohranitelj. Bela Hadid da li ti je žao?
Share: