Kako kompanija Calvin Klein iza koje stoji Raf Simonsov nastavlja fokus na svim stvarima koje su 100% američke, jedino je logično da sledeća zaštitna lica budu članovi američke porodice koja se najviše komentariše zadnju deceniju reč je sestrama Kardashian-Jenner.

Porodica je sve“, rekla je Kim Kardashian West, “To što svi zajedno radimo nešto specijalno poput ovoga, to znači puno“. Ona “nešto posebno” naziva učestvovanje u globalnoj kampanji za Calvin Klein Jeans i Calvin Klein donje rublje zajedno sa svojim sestrama KhloeKourtney Kardashian. “Sve smo bili u grupnoj prepisci pre nego što smo došle i kometarisale smo koliko smo srećne da to uradimo zajedno i da će ovo biti najbolji dan“, dodaje Kim.

Taj osećaj avanture i zajedništva bio je suština kampanje, koju je snimio Willy Vanderperre na tajnoj lokaciji u Los Angelesu. Slike prikazuju sestre koje poziraju zajedno u rustičnom ambijentu, a fokus je na jedinstvu porodice. “Kao sestre, mi stalno razgovaramo“, dodala je Kourtney. “Definitivno smo moderna porodica, a Calvin Klein oseća pravu modernu američku porodicu“.
Porodica Kardashian-Jenner je najnovija u novoj kampanji za jeans i donje rublje Calvin Klein, koje se od novembra pojavljuju na društvenim mrežama. Prva je bila grupa umetnika uključujući Kelela i Dev Hynes koje je odabrala Solange Knowles, drugi A$AP Mob; a treći su Kaia i Presley Gerber. Svaka kampanja snimljena je  u istom rustičnom lokalitetu sa ćebadima Calvin Kleina koji podsećaju na domaći ćilim.
Ali ako smo išta naučili od Simonsovog mandata kao glavnog kreativnog direktora je da su se stvari menjale na bolje. U proteklih godinu dana započeo je renoviranje u prodavnici Madison Avenue, pretvorivši ga u Instagrammable art instalaciju, takodje je postao partner sa Amazon Fashionom u inovativnom pop-up-u u New Yorku i Los Angelesu. Sestre su očigledno obožavatelji njegovog pravca.
Kada je reč o novoj kolekciji koju nose sestre Kardashian-Jenner komadi podsećaju na one iz 90-ih godina. Setite se ere Mark Wahlburg i Kate Moss crno, belo sa čuvenim logoom modne kuće. Dok je džins inspirasan kaoubojskim detaljima a najskuplji komad je teksas komplet od 168 dolara.
Sestre imaju svoje omiljene komade iz kolekcija. Kylie preferira udobnosta sa njom se slaže i Kendall  navodeći kako ima gaćice u svakoj boji. Kendall je prvi put vidjena u kampanji Calvin Klein Undervear Spring 2016, zajedno sa Justin Bieberom, a takođe je radila za Calvin Klein Jeans kamanju još u 2015. Na pitanje šta je drugačije sada kada je pro model? “Saradnja sa sestrama koja je retka“, kaže Kendall. “Sestre se šale sa mnom i kažu mi: Kendall, nauči nas šta da radimo , ali kada dođe do toga, svi znaju šta tačno rade.”.

Share: