Pre par meseci kada je Maria Grazia Chiuri debitovala svoju kreaciji za Dior vidjene su majce sa feminističkim natpisaima koji su postali pravi trend koji još uvek traje. Solidarnost i zaštita ženskih prava i jednakost medju polovima je bio cilj prošle kampanje. Samo pre par dana svi su u znak solidarnosti za ženska prava poneli kreacije u crnoj boji na dodeli Golden Globes-a. Sa obeležjem #MeToo u okviru kampanje Time’s Up predpostavlja se da bi moda mogla dati novu svrhu i iskoristiti ogroman uticaj koji ima.

Za Pre-Fall Maria je pronašla inspiraciju u Claude Cahun sa pseudonimom Luci Schvob osnivačem plodonosnog pokreta nadrealista koji je bio otvoreno homoseksualac ​​i koji je često nosio žensku odeću. Manje su poznati neki od njegovih savremenika – Elsa Schiaparelli, Leonor Fini i Meret Oppenheim. “Mislim da je to na neki način bilo rođenje moderne žene“, izjavila je Chiuri.

Moramo zadržati naše nasleđe, ali istovremeno ga pretvoriti u nešto što je lako lako nosivo i pre svega udobno.” Vuneni kaputi ozbiljna odela i rolke, posle kojih sledi sexy til i opuštene dnevne haljine. Kožne torbe koje su zaštini znak francuskog brenda i ovde su bile zastupljene. Ali velike torbe poput onih za plažu sa logom uz bele lagane letnje haljine. Dok je feminizam izražen kroz crno bele “muške” cipele. Dior za sledeću sezonu predlaže male naočare sušta suprotnost Gucci-iju. Ali ono što odlikuje ovaj brend su svakako glamurozne haljine puder roze, zlatne i naravno crne nijanse preovladavaju. Nadamo se da će ove haljine uskoro biti vidjene na sezoni crvenih tepiha koja je u toku.
Share: