Nije tajna da dizajneri ozbiljano vole pojavu  logomanije. Bez obzira na to da li su brendovi koju su streetwear a koji nude majce sa logom preko grudi ili povratak klasičnje štampa logoa kao što je Christian Dior, sigurno je reći da je brendirana moda IN. Modni giganti prihvataju identitet svog brenda plasiranjem svojih logotipa potpisa preko čarapa, torbi, obuće (i mnogo, mnogo drugih stvari ). Poslednja zvezda koja nije odolela ovom trendu je Beyonce naravno. Pevačica je postavila novi fotografije na kijima sve vrušti od logomanije, a mi ćemo vam otkriti komad po komad…  To je ipak naša dužnost.

Beyonce je pozirala pored bazena u beloj majci dugih rukava brenda Proenza Schouler, teksas šorcu, i na kraju žutoj  Dsquared2 kabanici (logotip na rukavu!) I torbu Louis Vuitton k Jeff Koons sa motivima Moneta. Dok je ona pomešala i ukombinovala dosta logotipa odjednom, učinila je da se ceo izgled oseća kohezivno, završavajući ga jednostavnim crvenim štiklama, crnim  sunčanim naočarima i kristalnim nakitom. U slučaju da ste propustili: Ovo nije prvi put da se Beyonce odlučila za logomaniju. Samo prošle nedelje, ona je vidjena u beloj Vogue majci – zato što je jednom Vogue devojka, uvek Vogue devojka.

Share: