Paul Surridge je imenovan za kreativnog direktora Roberta Cavallia u maju 2017; imao je samo nekoliko sedmica da radi na prolećnoj kolekciji, koja je predstavljena tokom Milanske nedelje mode u septembru. Kuća ima sjajnu prošlost, ali dolazi sa dodatnim prtljagom, tako reći. Nedavna kolekcija je imala dosta turbulencija, kako u smeru stila, tako i na liniji poslovanja. Surridgd je zatraženo da pronađe režim detoksikacije i da stvori zdraviju, tačiju budućnost za etiketu čija je ličnost oduvek bila iznad glave i glamurozna do bola.

Surridge je surovi profesionalac; on je prihvatio ne tako jednostavan zadatak sa britanskom upornošću, i sa čvrstim uverenjem u timski rad. “Budućnost će biti u timskom radu gde je moguća saradnja“, rekao je on tokom prezentacije Pre-Fall kolekcije. “Niko to ne može učiniti .”. Naročito kada morate da rukujete velikim timom nije lako. “Cavalli je osim ultra glama vidjen i kai sportska, dnevna, trikotaže, teksasa gardaroba. Sada moramo stvoriti dublji domet za globalnu zajednicu žena različitih potreba, uzrasta, tipova tela, profesija ili geografskih lokacija; moramo da se uskladimo sa promenama potrošača! I da se ne osvćemo na istoriju, već da se više fokusiramo na stvaranje buduće priče “, objasnio je on.

Share: