Iz izložbenog prostora gde su kupci mogli da pazare svoje Pre-Fall komade šest sedmica ranije nego što je uobičajeno, Olivier Rousteing se pojavio podstaknut svim razvojem zahvaljujući Balmainovom novom vlasniku (Maihoola for Investments) i novom generalnom direktoru (Massimo Piombini). Osim što se pripremao za predstojeće revije u Milanu na Via Monte Napoleone, bio je ohrabren da proširi proizvode za jači pol. Prodaja iz prolećne sezone porasla je za 30% odsto u odnosu na prošlu godinu, sa pojavom trikotaže koja sada predstavlja 30% odsto komada. Najnovija ponuda torbi, koja obuhvata klasične komade sa zlatnim lancima do ekstremnih stilova koji su sada na vrhuncu (a inspiraciju su pronašli u Starbucks šljokičavim šoljama)…

Teško je za dizajnera nakon sedam godina da se oseća kao da može da da nešto novo“, priznao je Olivier. Poznati francuski tricolor – to jest, plave, srebro i crvene – dizajner je upravo iskoristio pozitivnu energiju koja je tako očaravajuća u francuskoj prestonici.
Zaista akcenat je bačen na pliš i trikotaži pokazao se kao dobar izbor. Kao i haljine koje ide u telo, jakne, tunike,  pulovere i veliki bombar jakne. Sve zajedno, predstavili su materijale poput čistih plastičnih, sjajnih kožnih, sjajnih PVC i hologramskih efekata koji su bili u više komad na njegovoj nedavnoj reviji  Victoria’s Secret.
Share: