Neko u modnoj kući Givenchy je veoma pametan. Umesto da se priča o prelasku Riccardo Tisci-ija sa vrha brenda i ko će mu biti potencijalna zamena, svi su pričali o nesvakidasnjoj CRVENOJ reviji.

Kolekcija je sadržala 27. nezaboravnih izdanja i sve ono što je Tisci uradio za 12. godina koliko je bio na čelu brenda. I za kraj odlučio se da sve oboji u crveno što znači cipele, torbe i nakit takodje. Od 2013 kada je Bambi bio na svim duksevima, pa do 2012 kada je čipka bila imperativ i jahaće kožne čizme. Tisci je probao i uradio sve sada je vreme da krene dalje.

Svaki detalj je bio žar crvene boje od traka na glavi u obliku krune, preko vela od tila pa do rukavica od tila takodje.

Reviju je prikazao u showroom i na neki način nas podsetio na briljantni rad koji je ostavio iza sebe za ovih 12 godina. Crvenu sam odabrao zato što je to tako jaka boja, i jako sam je često koristio u svojim kolekcijama, rekao je neposredno pred reviju. Ono što je bitno u radnjama ćemo moći da vidimo i crnoj i nude boji ovu kolekciju, pametno zar ne? Svaki primerak kolekcije će se prodavati sa natpisom sezone za koju je radjen, još jedna pametna ideja. Kupci i fanovi imaju još jednu priliku da ugrabe poslednji model oveg velikog kreatora za ovaj brend. Riccardo je definitivno promenio i poboljšao Givenchy možemo samo da zamislimo šta mu je sledeći korak.

Share: