Versace je sinoć bio centar pažnje modnih sladokusaca. Pričalo se da bi Riccardo Tisci, koji je napustio  Givenchy ovog meseca, mogao da bude značajno pojačanje Donatella Versace, koja je kreativna direktorka od smrti njenog brata Gianni 1997.

Gde ima dima, ima i vatre.

Donatella je u 61. godini uobičajno ponela njen rock’n’roll black fazon haljine i visoke potpetice koje su odisale glamurom. I ovim dokazala da je jedna od najmoćnijih žena u modi koja vodi kompaniju koja bredi  £1.05 milajrdi.

* Mesto za vasu reklamu ! *
Reči su imale zanimljivu ulogu. Kapice sa natpisima loyalty” ,“unity” i “courage.
Neposrednu pred reviju, Donatella je rekla: “Želim da kažem ove recči ženama zato što zve što smo kao žene postigle moramo da čuvamo i da ujedinjimo.” Poprilično feministički sa njene strane.

Haljine su imale šliceve na haljinam i mladalačke detalje. Oversize jakne, dukseve i  bomber jakne. Super nodeli popout Gigi Hadid, Kendall i Adwoa Aboah, tu je bila i stara zvezda Versace kampanja, 43ogodisnja Amber Valetta.

Riccardo-ov potez ima logike 42– ogodisnji Italijan je dokazao da već izgradjen brend može da približi mladjoj generaciji. Mogli smo da vidimo trenerke dukseve na pisti. Tako je od Givenchy uz pomoć Kanye West i Kim Kardashian-West približio brend mladima!

 

Share: